Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych - warsztaty online zwiastun w przygotowaniu | PROGRAM | KORZYŚCI | EFEKTY | ZAPYTAJ |

OPINIE ABSOLWENTÓW - MOCNE STRONY WARSZTATÓW

Małgorzata Z.: Bardzo dobrze przygotowane opisy i filmiki ilustrujące krok po kroku proces tworzenia interaktywnych pomocy. Po zapoznaniu się z materiałem nie było żadnych problemów z wykonaniem zadania. Poza tym w każdej chwili można było się zwrócić o pomoc do kompetentnego konsultanta. Ważny też jest fakt, że wszystkie zadania i konsultacje można było realizować sprzed własnego komputera, w odpowiednim dla siebie czasie.

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Udział w zajęciach wzbogacił i zaktualizował moją wiedzę.


Małgorzata M.: Program szkolenia był bardzo ciekawy, materiały szkoleniowe wysokiej jakości pod wzgledem merytorycznym i formy. Przygotowanie i prowadzonie szkolenia na najwyższym poziomie. Doskonały kontakt z Prowadzącym. Wykonane w trakcie szkolenia ćwiczenia interaktywne są gotowe do pracy z uczniami "od zaraz". .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Szkolenie pomogło mi rozwinąć praktyczne umiejętności przydatne w pracy zawodowej.


Daniela K.: Prowadzący szkolenie (i autor materiałów szkoleniowych) - dostępny praktycznie "ciągle", błyskawicznie odpowiadający na wszelkie zapytania i problemy. Materiały szkoleniowe - proste i obrazowe prezentowanie treści na przykładach, wykonywanych krok po kroku, konkretnych prostych zadań, ale z sugestią do eksperymentowania i poszukiwania ciekawych rozwiązań. Cóż, prawda jest taka, że gdyby zajęcia odbywały się w formie stacjonarnej, to niestety niewiele bym z kursu skorzystała. Poza tym mieszkam w Toruniu więc zapisanie się na warsztaty, które odbywałyby się popołudniami w codzienne dni tygodnia, w ogóle nie wchodziłoby w grę. Nie wspomnę tu już o dodatkowych kosztach i konieczności poświęcenia na to również dużo większej ilości czasu. .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Wypracowane na zajęciach materiały wykorzystam w pracy.


Wioletta T.: Możliwość pracy we własnym tempie, w dowolnym czasie. 2. Niezwykle jasne i zrozumiałe instrukcje wykonywania ćwiczeń, zwłaszcza w formie filmów. 3. Różnorodność wykonywanych ćwiczeń. 4. Mobilizujący wpływ instruktora na uczestników (a przynajmniej na mnie)oraz jego wielka cierpliwość :-),takiego Pana pamiętam z czasów studenckich (miałam z Panem zajęcia). .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Odpowiadała mi jakość (aktualność, rzetelność, układ logiczny, komentarz, forma) przekazywanych informacji.


Celestyna K.:

  • Świetne pomoce do samodzielnego wykonywania ćwiczeń - filmy, gotowe przykłady, teksty z instrukcjami jak wykonać ćwiczenia krok po kroku.
  • Dostosowanie tempa zajęć do indywidualnych potrzeb słuchacza.
  • Stały kontakt z wykładowcą warsztatów.
  • Szybkie i wyczerpujące odpowiedzi osoby prowadzącej na zadane pytania słuchacza.
  • Ocena wykonanych ćwiczeń w postaci cyferki i wypowiedzi słownej - słuchacz otrzymuje wskazówki z ćwiczenia oraz motywację do dalszej pracy.
.

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Stworzone zostały warunki umożliwiające wymianę doświadczeń.


Jowita P.: Przyjemny sposób, w domu, z herbatką lub kawką pod ręką;) bez konieczności gnania gdzieś na zajęcia. Fajne pomysły - z pewnością do wykorzystania. .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Panująca w czasie zajęć atmosfera sprzyjała twórczym działaniom.


Joanna O.: Materiał szkoleniowy zaprezentowany został w przystępny sposób, tak że nie miałam żadnych problemów z wykonaniem ćwiczeń, z obsługą programów. Przyznam, że tego obawiałam się najbardziej, gdyż nie jestem informatykiem. Podobało mi się to, że dostępne były wszystkie moduły warsztatów, co pozwoliło na wykonywanie ćwiczeń w dowolnej kolejności. Niewątpliwie przewagą szkoleń przez internet nad tradycyjnymi jest duża swoboda w gospodarowaniu czasem. Dostępność platformy praktycznie przez całą dobę jest ogromnym ułatwieniem. .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Odpowiadało mi tempo prowadzenia zajęć.


Ewelina J.: Praca o dowolnej porze dnia i nocy :-), możliwość wymiany doswiadczeń z innymi uczestnikami kursu, stały kontakt z prowadzącym,indywidualna ocena pracy, super motywujące oceny zadań :-) Szkolenie przemyślane i dobrze przygotowane. .

||  A - Zdecydowanie tak  ||  B - Raczej tak  ||  C - Nie mam zdania  ||  D - Raczej nie  ||  E - Zdecydowanie nie  || Szkolenie spełniło moje oczekiwania.


Brygida M.:

  • Czas na wykonanie pracy dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości słuchacza
  • Bardzo jasne i "klarowne" instrukcje
  • Możliwość częstego powrotu na fora, wymiana zdań, doświadczeń. Nawet jeśli nie pisze się na forach można znaleźć odpowiedzi na wcześniej zadane już pytania przez innych słuchaczy
  • FILMY INSTRUKTAŻOWE to genialny pomysł. Swoją pracę robiłam niemal równolegle z instrukcjami
  • Możliwość częstych powrotów do nich. BRAWO :-))
.