Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych


OPINIE ABSOLWENTÓW - MOCNE STRONY WARSZTATÓW
Małgorzata Z.: Bardzo dobrze przygotowane opisy i filmiki ilustrujące krok po kroku proces tworzenia interaktywnych pomocy. Po zapoznaniu się z materiałem nie było żadnych problemów z wykonaniem zadania. Poza tym w każdej chwili można było się zwrócić o pomoc do kompetentnego konsultanta. Ważny też jest fakt, że wszystkie zadania i konsultacje można było realizować sprzed własnego komputera, w odpowiednim dla siebie czasie.
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Małgorzata M.: Program szkolenia był bardzo ciekawy, materiały szkoleniowe wysokiej jakości pod wzgledem merytorycznym i formy. Przygotowanie i prowadzonie szkolenia na najwyższym poziomie. Doskonały kontakt z Prowadzącym. Wykonane w trakcie szkolenia ćwiczenia interaktywne są gotowe do pracy z uczniami "od zaraz". .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Daniela K.: Prowadzący szkolenie (i autor materiałów szkoleniowych) - dostępny praktycznie "ciągle", błyskawicznie odpowiadający na wszelkie zapytania i problemy. Materiały szkoleniowe - proste i obrazowe prezentowanie treści na przykładach, wykonywanych krok po kroku, konkretnych prostych zadań, ale z sugestią do eksperymentowania i poszukiwania ciekawych rozwiązań. Cóż, prawda jest taka, że gdyby zajęcia odbywały się w formie stacjonarnej, to niestety niewiele bym z kursu skorzystała. Poza tym mieszkam w Toruniu więc zapisanie się na warsztaty, które odbywałyby się popołudniami w codzienne dni tygodnia, w ogóle nie wchodziłoby w grę. Nie wspomnę tu już o dodatkowych kosztach i konieczności poświęcenia na to również dużo większej ilości czasu. .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Wioletta T.: Możliwość pracy we własnym tempie, w dowolnym czasie. 2. Niezwykle jasne i zrozumiałe instrukcje wykonywania ćwiczeń, zwłaszcza w formie filmów. 3. Różnorodność wykonywanych ćwiczeń. 4. Mobilizujący wpływ instruktora na uczestników (a przynajmniej na mnie)oraz jego wielka cierpliwość :-),takiego Pana pamiętam z czasów studenckich (miałam z Panem zajęcia). .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Celestyna K.:
.
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Jowita P.: Przyjemny sposób, w domu, z herbatką lub kawką pod ręką;) bez konieczności gnania gdzieś na zajęcia. Fajne pomysły - z pewnością do wykorzystania. .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Joanna O.: Materiał szkoleniowy zaprezentowany został w przystępny sposób, tak że nie miałam żadnych problemów z wykonaniem ćwiczeń, z obsługą programów. Przyznam, że tego obawiałam się najbardziej, gdyż nie jestem informatykiem. Podobało mi się to, że dostępne były wszystkie moduły warsztatów, co pozwoliło na wykonywanie ćwiczeń w dowolnej kolejności. Niewątpliwie przewagą szkoleń przez internet nad tradycyjnymi jest duża swoboda w gospodarowaniu czasem. Dostępność platformy praktycznie przez całą dobę jest ogromnym ułatwieniem. .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Ewelina J.: Praca o dowolnej porze dnia i nocy :-), możliwość wymiany doswiadczeń z innymi uczestnikami kursu, stały kontakt z prowadzącym,indywidualna ocena pracy, super motywujące oceny zadań :-) Szkolenie przemyślane i dobrze przygotowane. .
|| A - Zdecydowanie tak || B - Raczej tak || C - Nie mam zdania || D - Raczej nie || E - Zdecydowanie nie ||
Brygida M.:
.